Suggesties en klachten

Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de dienstverlening van Carintreggeland. Maar het kan voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Heeft u een klacht over onze dienstverlening, of wilt u een suggestie doen om deze te verbeteren? Laat het ons weten. Dan kunnen wij er iets mee doen.

Suggesties

Suggesties kunt u bespreken met de persoon die de hulp of dienst verleent. Ook kunt u ons mailen op info@carintreggeland.nl

Klacht indienen

De eerste stap is het bespreken van de klacht met de persoon die de hulp of dienst heeft verleend. Daarmee kan het probleem vaak al worden opgelost. Ook kunt u uw ongenoegen bespreekbaar maken met de (wijk)manager. Als dat gesprek geen uitkomst biedt of als u het gesprek liever niet aangaat, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris Hetty Keuler. U kunt rechtstreeks contact opnemen met de klachtenfunctionaris via 06 3435 4270. Carintreggeland hanteert de volgende klachtenregeling.

volgens mevrouw Backx, bewoner:

Ik zie zelf wel in dat ik het zelf moet doen, en dan houd ik toch nog plezier in m’n leven, ook al ben ik in de 90.

Waar kunnen we u mee helpen?

U kunt veel vinden op deze site over Carintreggeland. Daarmee maken we het u makkelijk. Maar wanneer dat uw voorkeur heeft, mag bellen of mailen natuurlijk ook.

Direct een vraag stellen     Direct bellen 088 367 7000