Voor cliënten

Carintreggeland biedt u inzage in uw elektronisch cliëntendossier. Op deze pagina vindt u informatie en leggen we u uit hoe u kunt inloggen.

MyCaRe

MyCaRe is het elektronisch cliëntdossier dat Carintreggeland gebruikt. Hier houden we bij welke zorg u krijgt. Met het Cliëntportaal van MyCaRe kunt daar zelf in kijken.

Aanvraag

Als u bij ons in zorg komt krijgt u of uw mantelzorger een account om in te loggen in het Cliëntportaal. De zorgmedewerker die de intake doet vraagt dit account voor u aan. U ontvangt daarna op het emailadres dat u heeft doorgegeven een gebruikersnaam waarmee u een wachtwoord kunt aanvragen.

In het Cliëntportaal staan allerlei gegevens van u opgeslagen. U kunt zien of uw persoonsgegevens kloppen, kijken naar uw zorgplan, de agenda met geplande zorgmomenten, de zorgrapportages, de verslagen van het multidisciplinair overleg en de zorgovereenkomst. Ook ziet u wie er allemaal betrokken zijn bij uw zorg. U kunt uw gegevens alleen maar inzien. Veranderen kunt u ze dus niet. U kunt in het cliëntportaal geen mailtjes of berichtjes sturen. Dus als u vragen heeft of als er iets niet goed staat, geef dat dan aan bij uw zorgverlener.

Handleiding voor het cliëntenportaal vindt u hier.

Inloggen

U logt in met een gebruikersnaam en wachtwoord. Vanaf 18 december 2019 geldt het volgende: Wanneer u de eerste keer inlogt met uw gebruikersnaam heeft u nog geen wachtwoord. U klikt dan op wachtwoord vergeten en ontvangt op het emailadres dat wij van u in het bestand hebben staan een wachtwoord.

Vanaf begin februari starten we met een extra beveiliging op het cliëntportaal. U logt dan nog steeds in met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord en ontvangt dan een code op het emailadres dat u daarvoor heeft opgegeven. Dit gebeurt iedere keer wanneer u inlogt. 

Heeft u geen emailadres opgegeven, dan kunt u dit tot begin februari doorgeven. Hoe u dat doet, leest u hier.

Via de onderstaande knop kunt u inloggen op het cliëntportaal.

Mocht u vragen hebben over het inloggen in het cliëntportaal of problemen ervaren met inloggen dan kunt u contact opnemen met de helpdesk via serviceteam@carintreggeland.nl. Als u liever telefonisch geholpen wil worden kunt u uw telefoonnummer mailen dan bellen wij u terug.

Waar kunnen we u mee helpen?

U kunt veel vinden op deze site over Carintreggeland. Daarmee maken we het u makkelijk. Maar wanneer dat uw voorkeur heeft, mag bellen of mailen natuurlijk ook.

Direct een vraag stellen     Direct bellen 088 367 7000